Gu Gu's Daily BS

reorganizing my iPod. reorganizing my photos. reorganizing my life!

Saturday, September 22, 2007

Fedora VPN Server Setup

က်ေနာ့္ဘေလာ့ဂ္ကို လာလည္တဲ့ ကိုငေတက ေတာင္းဆိုလို႔... ဟိုေလွ်ာက္႐ွာ၊ ဒီေလွ်ာက္႐ွာနဲ႔ ေကာင္းမယ္ထင္တဲ့ link ေတြကို အရင္ေရးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္... က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္က linux vpn server ကို ေသေသခ်ာခ်ာ မလုပ္ဖူးေသးတာမို႔ က်ေနာ္ေရးတာထက္စာရင္.. အခုလို စနစ္တက် ေရးထားတဲ့ မွတ္စုေလးေတြကို ၫႊန္းလိုက္တာကမွ ပိုအသံုးဝင္မယ္လို႔ ယူဆလို႔ပါ...

ေအာက္မွာေပးထားတဲ့ link ႏွစ္ခုလံုးက linux vpn server နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေသခ်ာ႐ွင္းလင္းေအာင္ တစ္ဆင့္ခ်င္းေရးထားတာမို႔ တစ္ကယ္ လက္ေတြ႕လုပ္ခ်ိန္မွာ ဘာအခက္အခဲမွ မ႐ွိေလာက္ဖူးလို႔ ယူဆပါတယ္... ပထမဦးဆံုးတစ္ခုကို ပိုၿပီး သေဘာက်တယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္... linux နဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ က်ေနာ္ အဲဒီဆိုဒ္မွာပဲ အၿမဲ သြားဖတ္ေနက်မို႔ပါ... ေနာင္အခ်ိန္ေပးႏိုင္တဲ့ အခါက်မွ ကိုယ္တိုင္ ေသခ်ာလုပ္ၿပီး ထပ္ေရးပါဦးမယ္...

1. Configuring Linux VPNs
2. Linux VPN Guide

No comments: