Gu Gu's Daily BS

reorganizing my iPod. reorganizing my photos. reorganizing my life!

Friday, May 25, 2007

Vista: Day 6 - How to install Zawgyi keyboard

Today, my favorite Native Myanmar is down. So I don't know what to do (kind of lost) and end up adding more programs on my Vista. Ever since I got Vista installed, I have not installed the Zawgyi keyboard, which I need to use to write some stuff here. It took me a while to remember what I did for Zawgyi keyboard installation in Windows XP. So I decided to write this little how to article to help beginners.

၁။ ZawgyiKB_installer_I.zip ကို ဒီမွာ download လုပ္ပါ။ ၿပီးရင္ေတာ့ zip file ကို WinZip သို႔ WinRAR သံုးၿပီးဖြင့္ပါ။

၂။ ZawgyiKB.exe ဆိုတဲ့ program ကို run လိုက္ရင္ ေဇာ္ဂ်ီကီးဘုတ္ကို install လုပ္ၿပီး ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။ ပထမဦးဆံုးကေတာ့ Taskbar မွာ ဘာကီးဘုတ္မွ ေတြ႕ရမည္မဟုတ္ပါ။

၃။ Start ကိုႏွိပ္ၿပီး Control Panel ကို ဖြင့္ပါ။ ၿပီးလွ်င္ Regional and Language Options ကို ဖြင့္ပါ။

၄။ Keyboards and Languages ဆိုေသာ tab ကို ႏွိပ္ၿပီး Change keyboards ဆိုတာကို ႏွိပ္ပါ။ Text Services and Input Languages ဆိုေသာ window တစ္ခု ထပ္ပြင့္လာပါလိမ့္မယ္။

၅။ Add ကို ႏွိပ္လိုက္လွ်င္ ပံုမွာျပထားတဲ့အတိုင္း Add Input Language ဆုိေသာ window တစ္ခု ထပ္ပြင့္လာပါမယ္။ English (United States) ဆိုတဲ့ ေနရာထိ ေရာက္ေအာင္သြားၿပီး Zawgyi Myanmar Unicode Keyboard ဆိုတာကို ေ႐ြးလိုက္ပါ။



၆။ ၿပီးလွ်င္ အကုန္လံုးကို OK ႏွိပ္ၿပီး ပိတ္လိုက္ပါ။ Taskbar မွာ ကီးဘုတ္ပံုငယ္ေလး ေပၚလာပါလိမ့္မယ္။ ေဇာ္ဂ်ီကီးဘုတ္ကို စတင္အသံုးျပဳႏိုင္ပါၿပီ။

No comments: